29.03.2017

spring and Easter so close

Cześć!
W Holandii pogoda jest dość nieprzewidywalna. Przez ostatnie kilka dni można było odczuć iż zbliża się wiosna. ♥ Temperatura wynosiła od 15 do 18 stopni ,bezchmurne niebo i minimalny powiew wiatru. W cieniu oczywiście nie było tak przyjemnie ,jak w słońcu ,ale z miłą chęcią spędzam w taką pogodę czas na ogrodzie. Wystarczy mieć jakiś sweter na sobie i na prawdę człowiek czuje się znacznie inaczej łapiąc pierwsze porządne promienie słońca. Aż chce się wszystko robić,to dodaje takiej energii !


Korzystając z przyjemnej pogody większość swojej aktywności fizycznej wykonywałam na świeżym powietrzu. Zaczęłam jeździć swoją określoną trasą na rowerze,a w ogrodzie skaczę na skakance,co dotychczas robiłam w domu. Nawet mojej siostrze udzielił się znacznie lepszy nastrój ,bo zdecydowała się skakać razem ze mną ...Zobaczymy ,czy to się uda haha! Zdecydowanie lepiej wychodzi nam wspólne jeżdżenie na rowerach. Pijąc wspólnie popołudniową kawę na zewnątrz , jesteśmy w stanie zauważyć pierwsze liście na drzewach ,to jeszcze kwestia krótkiego czasu aż będą w pełni zielone. Pocieszające jest to ,że wstając w godzinach  wcześnie porannych słyszę śpiew ptaków a za oknem jest już widno. Dzień jest znacznie dłuższy ,co jest chyba największym wiosennym plusem.


Na koniec chciałam przeprosić za zdjęcia ,które nie za bardzo komponują mi się z przygotowanym postem...Otóż mój laptop kolejny raz uległ zepsuciu i dopiero w maju pójdzie do naprawy ,gdy będę na urlopie w Polsce. Dlatego teraz aby nie zostawić posta pustego dodaję Wam kilka zdjęć z ostatnich dni i chciałam uprzedzić ,że posty będą nieco rzadsze do połowy maja,ponieważ korzystam z laptopa siostry. :<
A lot of hugs . ♥

14 komentarzy:

  1. O kurcze szkoda, ze laptop Ci padł :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh...on jest od kiedy go mam raz do roku w naprawie, w zeszlym roku pobil rekord ,bo byl dwa razy...to w tym roku pewnie bedzie 3 hahaha

      Usuń
  2. Masakra ta pogoda ja dzisiaj jade do szkoły w krótkim rękawku samym O_o a tak to zawsze w Polsce na święta wielkanocne jescze śnieg był. XD Cały ten rok zaskakuje. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pamietam jak odprowadzalas mnie na pociag na fabryczny, bo jechalam na Wielkanoc do Olawy i jeszcze w kurtce zimowej i czapce mamy zdjecia hahah :D

      Usuń
  3. U mnie też już coraz cieplej, przez co ubolewam nad tym, że tak dużo muszę pracować. Czekam tylko na moje dwa tygodnie wolnego podczas wielkanocy ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, kiedy ja jeździłam ostatnio na rowerze... Wieki temu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zachody słońca!
    Obserwuje:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tak od 3 tygodni.. nawet śnieg spadł.
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cale szczescie tutaj sniegu nie bylo, uff

      Usuń
  7. Zazdroszczę mieszkania w Holandii :(
    W Polsce niestety pogoda nas nie dopieszcza

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdroscic - zycie jak zycie , aczkolwiek kraj jest piekny :)

      Usuń
  8. mam znajomą w Holandii, piękny kraj ale pogoda tam raczej nie zachęcająca;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda ostatnimi czasy bardzo w kratkę :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)