Przejdź do głównej zawartości

Women's day

Cześć!
Za kilka dni dzień kobiet, święto które celebrujemy mniej lub bardziej. Jest wiele ciekawych sposobów na uczczenie naszego dnia - samej,z przyjaciółką,siostrą,bądź nawet drugą połówką. W tym poście podrzucę kilka skromnych pomysłów ,aby ten dzień nie przeminął jak każdy inny,nawet jeśli pracujecie,uczycie się a to jest 8 marca ,czyli środek tygodnia. Zapraszam! :)



Moim pierwszym pomysłem jest jak spędzić ten dzień z przyjaciółką lub siostrą . Ladies evening - czyli po prostu kobiecy wieczór. Ja polecam umówić się u jednej z dziewczyn w godzinach wieczornych i po prostu oderwać się od wszystkiego w środku tygodnia. Postawić na stole jakieś przekąski (mogą być ciastka,przecież dzisiaj się nie odchudzamy,prawda?) do tego lampka wina,bądź kawa ...co kto lubi . Do tego możecie zrobić sobie drobne upominki,na przykład kartki z życzeniami ,które później można postawić w widocznym miejscu,bądź symbolicznie jakiegoś kwiatka sobie nawzajem. Czemu mamy się nie rozpieszczać? W tych czasach ludzie są zabiegani,fajnie jest znaleźć taką chwilę z bliską osobą zamiast tylko dzwonić czy pisać ze sobą.


A może coś poza domem? Wyjście zarówno dla samych kobiet jak i zakochanych par. Aby ten dzień był choć odrobinę ciekawy postawmy na zwyczajne kino! Kto nie lubi od czasu do czasu wybrać się do kina na jakiś dobry film? Jeśli możecie się zorganizować czasowo ,to kino a potem nawet szybka kawa / czekolada w kawiarni to miły pomysł na spędzenie dnia kobiet. Panowie ,dziewczyna na pewno ucieszy się z jakiegoś drobiazgu ! Kwiatek,czy czekoladki i buziak na dodatek na pewno sprawi uśmiech na twarzach Waszych ukochanych, nie musicie specjalnie biec do jubilera po nowe kolczyki ,czy naszyjnik ;)  No chyba,że taka wasza wola - co kto lubi !

A co jeśli chcę celebrować samotnie ? Ja chętnie celebrowałabym wieczorną porą , relaksującą kąpielą w wielkiej pianie, przy zapachowych świeczkach z książką w ręku . Można zrobić sobie domowe spa, jakiś kawowy peeling, maseczka na twarz i totalny luz ... Gorzej jeśli tak jak ja posiadacie prysznic ...Wtedy zostaje wylegiwanie się w sypialni przy książce, filmie bądź po prostu wyjście w tym dniu na basen,saunę i tym podobne :)


Mam nadzieję,że taki wpis inny od wszystkich moich postów Wam się spodoba. Dajcie znać jak Wy będziecie korzystać z naszego kobiecego dnia ♥

Komentarze

  1. jeszcze nie wiem co czeka mnie tego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najwiecej przyjemnosci :)

      Usuń
  2. MMM ale taka kawe to ja bym sobie wypiła :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ten dzień to jedna wielka niespodzianka:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie najlepszy pomysł to wyjść gdzieś z przyjaciółką i po prostu miło spędzić razem czas :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam, ja chetnie poszlabym na jakis spacer i na kawke sie rozgrzac :)

      Usuń
  5. Ja może wybiorę się z mamą do kina! ;) niestety mój chłopak wpadnie do mnie tylko na chwilę bo w tym dniu pracuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjscie z mama jak najbardziej ,nie uwzglednilam tego ,bo od dawna mieszkam daleko od mojej mamy . Mam nadzieje ,ze nadrobicie z chlopakiem ten dzien jakims innym razem :-)

      Usuń
  6. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamięć wystarczy :) Dla mnie dzień kobiet jak i mężczyzn to chwyt marketingowy ;) Nie czuję świętowania swojej płci. A fakt, że się czymś obdarowujemy tylko napędza sklepy.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodze sie z toba w pewnym stopniu, bo sama ostatnio doszlamd tego samego wniosku podczas jednej z rozmow z rodzinka i znajomymi. Podobnie jest przy Walentynkach - przeciez powinnismy okazywac sobie milosc codziennie a nie raz w roku...Ale z drugiej strony w tym pedzie zycia taki dzien kobiet, moze byc usprawiedliwieniem gdy wypijemy o lampke wina za duzo badz powodem do zjedzenia nadprogramowych kilokalorii , bo to przeciez w prezencie ta czekolada ;-) Wszystko ma dwie strony medalu , pozdrawiam ! :-)

      Usuń
  8. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super! :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze Ci sie tu spodoba :-) Dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  10. ja lubie dzien kobiet, wtedy wszyscy sa dla siebie mili, a dostac kwiatka na wejscie do szkoly to wyjatkowo mily gest:D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki jak najbardziej zawsze mile widziane, ja też rano podczas śniadania zostałam obdarowana przez szwagra bukietem tulipanów - od razu uśmiech na twarzy na cały dzień :)
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :)

      Usuń
  11. Dzień kobiet od pięciu lat spedzam świętując pierwszą randkę z moim z narzeczonym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)

Popularne posty z tego bloga

thanks for 10 k views

Cześć!
Nowy Rok zaczął się na prawdę produktywnie jeśli chodzi o moje życie. Mam nadzieję,że tak jak jest teraz już zostanie i utrzyma się taka dobra passa i będzie już tylko lepiej. Dawno nie wchodziłam w żadne statystyki blogowe,ponieważ wydawało mi się,że aktywność na moim blogu spadła wraz z moim mniejszym zaangażowaniem w czytanie Waszych blogów,do czego miałam wrócić zaraz gdy wróciłam z Polski,jednakże to był tak aktywny czas,że nie dało się tego nadrobić. Święta, Sylwester...Dopiero teraz jest spokój ,harmonia i czas na to ,aby nadrobić zaległości. Odpoczynek od tego w dalszym ciągu tylko mi sprzyjał ,ponieważ mam głowę pełną pomysłów na posty i myślę,że jest to najlepsze,co mogłam zrobić ,ponieważ pisanie na siłę wcale nie jest fajne.

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za okrągłą dziesiątkę jeśli chodzi o statystyki! Co prawda,na blogspocie ostatnio jest problem z tym,że nasze własne wyświetlenia również się wliczają,przez co za każdym razem gdy wchodzę na bloga,aby…

dieta, obsesja i zaburzenia odżywiania

Cześć .
Jak widać po tytule ,dziś opowiem Wam o tym,z czym boryka się większość nastolatek w moim wieku ,a także starsze dziewczyny,które są już dojrzałymi kobietami. Czemu akurat piszę o tym? Bo sama też wpadłam w sidła błędnego koła zwanego właśnie zaburzeniami odżywiania. Już jakiś czas temu chciałam stworzyć taki post ,ale dopiero dziś czuję się z tym na siłach. 
Wszystko zaczęło się w zeszłym roku ,mniej więcej od kiedy przeprowadziłam się ze swojego rodzinnego miasta. Ważyłam wtedy 52 kg przy wzroście prawie 170 cm. Moje BMI było wtedy na granicy pomiędzy dobrą wagą a niedowagą. Zawsze narzekałam ,jaka to ja jestem gruba,że CHCIAŁABYM SCHUDNĄĆ ...Zaczęłam ćwiczyć w domu ,aby poprawić co nieco swoją sylwetkę. No i tak codziennie się rozciągałam,robiłam brzuszki i inne dziwne rzeczy ,które w gruncie rzeczy ani nie poprawiły mojej sylwetki ani nastawienia,bo to,że nie widzę żadnej różnicy dobijało mnie jeszcze bardziej.  Dużym błędem była zła dieta,która wyglądała tak,że rano jadła…

London trip

Cześć!
Ostatnio wspominałam ,że wybieram się na tydzień do Anglii w odwiedziny do przyjaciele i jego rodziców ,otóż wróciłam w sobotę około południa ...Tydzień temu odwiedziliśmy we czwórkę Londyn ,co było jednym z moich marzeń i jestem ogromnie szczęśliwa ,że udało mi się zobaczyć to miejsce w tak wyjątkowym towarzystwie i że nadarzyła się w ogóle taka możliwość. Miejsce jest na prawdę urokliwe ,zwiedziliśmy typowo to ,co każdy powinien zobaczyć ,czyli London Eye ,Big Ben ,pałac i tym podobne. Pojechaliśmy tam pociągiem ,zabraliśmy ze sobą prowiant i spędziliśmy tam cały dzień od rana do wieczora. Praktycznie wszędzie dostaliśmy się piechotą z punktu do punktu.wracając do stacji kolejowej jechaliśmy metrem i to by było na tyle jeśli chodzi o przemieszczanie. 


Trafiła nam się niesamowicie dobra pogoda, co było bardzo nietypowe ,jak się domyślacie... W trakcie pobytu u Kacpra spędzaliśmy czas tak,aby jak najbardziej się sobą nacieszyć i nie marnować czasu . Byliśmy dwa razy na basenie,…