16.05.2017

POLAND

Cześć !
Nie było mnie tutaj od końca marca...Ciężko jest teraz cokolwiek napisać w sensowny sposób,ale tak strasznie chciałam w końcu wrócić do pisania! Mój laptop dopiero dziś wieczorem odbiorę z naprawy, a korzystanie z laptopa siostry nie było wcale ułatwieniem,bo mamy zepsute wejścia usb. Aktualnie przebywam w Polsce na urlopie,dlatego korzystając z pierwszej wolnej chwili od prawie tygodnia czasu - zmobilizowałam się do powrotu na blogu. Teraz po powrocie do domu zacznę odwiedzać obserwowane blogi (a dawno mnie tam nie było ) i szykuję pomału post tematyczny. Nie przedłużam i nie zanudzam ,to tylko post informacyjny :)

Najlepsze są spotkania z bliskimi ♥

Naskrobię coś tutaj w najbliższy weekend ;)

5 komentarzy:

  1. Kurcze dawno Cie nie było tu na blogu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie juz wracam, bardzo mi tego brakowalo!

      Usuń
  2. Czekam na ten post ;p Miłego urlopu. Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Milego urlopu w Polsce czekam na post tematyczny ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)